فہرست نظم

بچے کا پہلا قدم

پہاڑ کی اوٹ سے

پہلی چیخ تک

خوشبو کی لاش

خوف کے رنگ

دیوار کے اس پار

روزن اور ہوا

سورج میرا دشمن

عکس نہیں ٹوٹے گا

عورت انصاف مانگتی ہے

گمشدہ بستی کا چہرہ

گہری قبریں

مقتل میں شہنائی

مقفل گھر

میرا خالی بدن

اب جینے کے کئِ معنی ہیں

روشنیوں سے دور

طائروں کو بولنے دو

کالے اور سفید منظر

کھلونوں کے پھول

میں خوف زدہ ہوں

میں محبت کے اس موسم میں مرنا چاھتا ہوں

نئے جنم سے پہلے

گناہ کے درمیان

ہم چیخنا چاہتے ہیں

پرندوں سے بھرا آسمان

بے دروازہ گلی

سیاہ ہاتھ اور جگنو

کھلونوں کے پھول

روشنیوں سے دور

روزن اور ہوا

بند کھڑکیاں

چوڑیاں گم ہو گئیں ہیں

سورج اندھیرے پھینک رہا ہے

غنیم کا لشکر

قاتل کون ہے؟

مٹی کی خواہش

نامعلوم سے معلوم تک

محبت ایک پوشاک

آج کا دن

زندگی کے درمیان

نیاسال

جسم کی جلتی دھوپ

شام کے کنارے پر

خواب ۔۔۔۔۔۔ امن کے شہر کا

سیلاب میں

شعلہ بدن اور شبنمی لباس

اندر کا  چراغ

گڑیا کی نیند

ہمیں رہائی ملے

محبت کے موسم میں

تم نہیں لوٹ سکتیں

عمر کی بوڑھی لکیریں

جسم کشتی بن گئے

وہ مجھے دیکھتی ہے

ہم بے لکھی کہانی ہیں

وعدوں کی کتاب

ابابیلیں اڑ رہی ہیں

تمہاری دہلیز پر

اجنبی بننے سے پہلے

پتنگ کے فاصلے

بارش ہورہی ہے

ہونٹوں کو چوم کر

سیاہ موسموں کا دروازہ

نیا موسم

تنہائی کا رقص

Leave a Reply

