اس کے باوجود

اس کے باوجود ۔۔۔

کہ میں اس دنیا میں تمہارے لئے کوئی گھر نہیں بنا سکا

تم نے فقط میرے دل میں رہنا گوارا کیا

خواہشوں کو چھوڑنے میں پہل کی

تم مسکرا سکتی تھیں

مگر تم نے تنہائی میں رھنا ،

مجھے یا د کرنا اور آنسو بہنا پسند کیا

اپنے ہاتھوں پر مہندی لگانے کے بجائے

تمہیں میرے ہاتھوں کی ان دیکھی گرفت

اچھی لگنے لگی

صرف یہی نہیں

رات جب بھی چاند تمہارے آنگن میں طلوع ہوا

تم نے اپنی روشنی سے بھی زیادہ منور ہو کر

میری زندگی کے اندھیروں کو اجالوں سے بھر دیا

یہ جانتے ہوئے بھی

کہ میں سراپا خواب ہوں

جو دن کے طلوع ہونے پر

اپنی جگہ خالی کردے گا

2 responses to “اس کے باوجود

  1. nice very nice kisi ki chahat ko smajh jana hi shairy he
    excellent

  2. ویری نائس

Leave a Reply

